ZUZU & ZYZY


Cu timpul am invatat cate ceva, cateodata mai rau cateodata mai bine , dar totusi am inteles ca trec printr-o viata schimbatoare cu urcusuri si coborasuri!
Dar prin surprindere la un moment oportun norocul m-a lovit si m-a trimis intr-o tabara unde am intalnit cateva persoane ce mi-au schimbat felul in care ma comportam !
Ele 2 sunt cele mai importante fete!

ZI de ZI imi dadeam seama ca felul meu de copil cuminte ce se gandeste la toata lumea este o chestie ce ma strica enorm si ma distrugea in fiecare moment!Dar ce naiba …..se merita sa fi suparat k lumea nu e fericita ! si am devenit si eu Zu ZU ca asa nu mai conteaza nimic in lume !
Multumita ei-> am reusit sa imi deschid o noua poarta a sufletului, cum spun alti o alta Fata, care ma va ajuta ,sper, in foarte multe situatii…
eu m-as mandri din tot sufletul dak as fi ca si ea
Indiferenta
Fara mustrari de constient
Nepasatoare

One thought on “ZUZU & ZYZY

  1. Ma bucur ca ai invatat ceva…Replica “fara mustrari”ii apartine Catalinei dar…eu tiam dovedit ca asta e adevarul.Traim intr`o lume prea rea sa fim sclavii oricui.Sunt niste vremuri prea rele pentru oamenii prea buni.Si eu eram moale…si acum regret enorm asta ! Eu incet cu incet nu am facut din viata mea tampita propriul meu joc…unde trebuie sa fac si sacrificii,dar si eu sunt cea careia i se fac sacrificiile.Acum joc dupa regulile mele fara sa ma mai afecteze atat de mult…Sunt ca uriasul care joaca sah pe o tabla uriasa…Care ii muta pe fiecare dupa propriile reguli…iar cu piesele care ma incurca le dau la o parte si continui jocul ! E o comparatie ciudata dar prea adevarata !

Leave a comment